На парковках нерідко можна бачити трубчастої форми конструкції, які обмежують переміщення автомобілів. Металеві вироби товщиною від 5 см до 10 см (рідше – 16 см) бетонують на глибину до 1м або фіксують анкерними елементами.
Ще простіше – оформлення майданчика під анкер: при цьому асфальтове або плиткове полотно не розкривають, а колесовідбійник може служити тимчасовим обмеженням. Це зручно, якщо треба проїхати габаритному спецтранспорту (анкери виймають, обмежувачі тимчасово демонтують, а потім знову ставлять на місце).
Також обмежувачі монтують на колони, стіни, фасади будинків, для збереження цілісності інженерних комунікацій. В затемнених місцях або на відповідальних ділянках для кращого пізнання використовують світловідбиваючі смуги.
Установка колесовідбійників доцільна в наступних випадках:
- при відновленні дорожнього покриття;
- перед небезпечними зонами руху, примушуючи водіїв зменшити швидкість руху;
- на парковках з метою правильного розташування машин;
- тимчасове поділ смуг на дорозі для організації об’їзду.
Крім збереження цілісності конструкцій, вироби забезпечать відсутність пошкоджень у автомобілів, адже водій заздалегідь побачить обмежувальне пристосування.
Вироби встановлюються на 10-15-сантиметрову висоту в зоні тимчасової стоянки, при в’їзді на паркомісце. Щоб машина часом не в’їхала в обладнання, висота установки збільшується до 20-300 см. Від лихачів колесовідбійником захищають фасади, торці об’єктів торгівлі та громадського харчування, скляні вітрини магазинів, адмінбудівлі та ін .. Металеві обмежувачі перешкоджають можливості пошкодження будівель і травмування знаходяться поруч людей. За формою вироби бувають різної конфігурації: прямі, кутові, дугоподібні.